dijous, 2 de març de 2017

Concurs Vella Quaresma 2017

A l'assignatura de Plàstica i Visual a 1r d'ESO hem estat treballant la Vella Quaresma. De tots nosaltres en van sortir 20 sel.leccionades que estaran exposades a l'aula de plàstica durant la Jornada de portes obertes d'enguany (diumenge 5 de març).

Tot el personal de l'escola, l'alumnat de 6è, i l'alumnat de Dibuix Tècnic de 1r i 2n de Batxillerat ha pogut observar i votar la "vella" que li agradava més. Us volem agraïr des de l'escola la vostra participació i us volem comunicar LA GUANYADORA! … O GUANYADORES!

Les dues primeres classificades (gairebé empatades) seran les velles quaresmes que es treballaran des d'Infantil i primària a la nostra mateixa escola (si les voleu pintar només he de clicar als dos enllaços 1r premi i 2n premi ), esperem que us agradin i que gaudiu molt treballant-les!

PRIMERA CLASSIFICADA:

Oriol Roura de 1rB : “Aquesta Bella noia, és molt moderna i sempre va amb un peix a la mà, i cada divendres li tallem una cama. Sempre va amb un devantal posati amb la seva trena tan bonica, és una noia molt simpatica, divertida i mai para de fer dabs “

SEGONA CLASSIFICADA:

Matheus Ferreira de 1rC : “Aquesta activitat m'ha semblat divertida, facilita el despertar la imaginació. Com jo, que he aprofitat les modes de whattsapp i així al gat hi he afegit una cara d'emogii, i l'Oriol ha fet un dab, moviment molt popular entre nosaltres, els joves.”

TERCERA CLASSIFICADA:

Oriol Pont de 1r B