divendres, 3 de març de 2017

Al Batxillerat aprofundim en el DENIP

Després del dia del DENIP els alumnes de segon de batxillerat van decidir que volien aprofundir en el tema de l'ajuda als refugiats. És per això que l'escola va contactar amb l'associació Open Cultural Center.

La associació OCC te com a missió promoure la educació, cultura i integració de les persones refugiades a través de la creació d’espais, provisió de material i coordinació que afavoreixin el intercanvi cultural. Així com d’informar, sensibilitzar, i conscienciar a Catalunya sobre la realitat de les persones refugiades.
El dia 28 de febrer, dos membres d'aquest associació, en Dídac i en Baker, van venir a fer una xerrada a l'escola sobre aquest drama que afecta milers de persones.  Des de les experiències personals fins als tipus d'ajuda que s'estan oferint des de diverses entitats, aquesta xerrada ens ha semblat molt interessant i ens ha sensibilitzat més sobre aquesta realitat.
Anna Mataró, tutora de segon de Batxillerat