dimecres, 16 de novembre de 2016

Els alumnes de 1r d'ESO, a L'Aquari de Barcelona

Els alumnes de 1r d'ESO han fet una visita a L'Aquari de Barcelona on han pogut disfrutar d'un passeig submarí per l'Oceanari a través del túnel transparent de més de 80 metres de longuitud. Han tingut els tiburons, les veritables estrelles de l'Aquari, a ben poca distància, els han pogut fotografiar i filmar.

Han observat, diferents aquaris, mediterranis i tropicals, amb les espècies més característiques i han dibuixat les dues que més els hi han agradat. Després, un taller on han analitzat els diferents tipus de sorres que trobem en el Mediterràni. Finalment, una estona lliure a L'Explora.

Totes les imatges de l'excursió de 1r ESO, les teniu en aquesta galeria!

I dinar, al Maremagnum!, on han gaudit del temps lliure molt entusiasmats! Contempleu les imatges, que una imatge val més que mil paraules!