dimarts, 22 de novembre de 2016

El repte positiu de ser delegats i delegades

Ser delegada o delegat és un servei, un compromís, una primera oportunitat per fer quelcom important pels companys de la classe. Els delegats, són persones que es preocuparan per aportar, per ajudar si a algú li cal un cop de mà al llarg del curs, per donar la cara pel seu grup. També alhora, per ser autocrítics i millorar tot allò que el professorat pensi que pot ajudar a fer al grup més competent per aprendre més i millor.

Els tocarà, de tant en tant, gestionar conflictes i parlar clarament amb alguns companys i companyes per ser millors, per aportar més, per no passar desapercebuts i ajudar als qui ho necessitin.

La classe, pot acabar essent una petita família, on descobrirem aspectes desconeguts dels nostres companys i companyes per ajudar a crear profundes amistats.

Una gran feina la dels delegats. Aquí teniu les valentes i valents que representaran per dos anys els seus companys. Segur que ens ajudaran a ser millors. Ara per ara, van enllestir una formació que van considerar molt interessant i tot just lideren les seves primeres assemblees d'aula. La propera setmana, tot l'alumnat elegirà els seus representants al consell escolar. En definitiva les primeres oportunitats de practicar la democràcia.

SENS DUBTE, EL NOSTRE EQUIP DE DELEGATS SUMMA!