dijous, 2 de juny de 2016

Parlem de Xarxes Socials a Castellà

Aquesta setmana els alumnes de primer de Batxillerat han acabat un treball d'investigació que només tenia un requisit: que la recerca s'havia de fer a la plataforma Twitter. Es van crear un perfil, van fer-hi enquestes i van aprendre'n el vocabulari i alguns trucs.
Els alumnes han escollit esportistes, revistes de moda, cantants, clubs de futbol...i s'han fixat amb aspectes com el número i tipologia de seguidors, la llengua amb què escriuen, quin contingut publiquen, ...
Per tancar l'activitat que hem estat fent a castellà, l'informàtic de l'escola, en Felip Santarén, ens ha fet una xerrada sobre Twitter i les xarxes socials. Hem parlat de l' identitat digital, de la seguretat i ens ha presentat algunes aplicacions que ajuden a gestionar els continguts que publiquem, com el Hootsuite