divendres, 29 d’abril de 2016

Xerrada Orientació

Dimecres 20 d’abril els alumnes de 2n de Batxillerat vam tenir el plaer d’assistir a la xerrada d’orientació on van poder venir 4 ex-alumnes de l’escola: en Roc Llahuet (TCM), la Laura Estol (ESCI), en Feliu Torres (UPF) i la Foix Torrent (UB).
Ens van poder explicar tant la seva experiència durant el tercer trimestre de 2n de Batxillerat i com van viure els últims trimestrals i la selectivitat, com el seu primer any i la seva primer trobada amb la universitat, un nou món.

Estaven disposats a respondre’ns qualsevol tipus de qüestió i a donar-nos consells sobre aquesta nova etapa.
En conclusió, considerem que va ser una xerrada molt útil i interessant, ja que hem pogut parlar amb gent que s’ha trobat en algun moment tal i com ens estem trobant nosaltres ara mateix. Els hi agraïm molt tot el que ens van poder dir i és una xerrada molt recomanable per les futures generacions.

Andrea Rodríguez i Clàudia Pla,
2n de Batxillerat