dilluns, 18 d’abril de 2016

Pares i mares, moltes gràcies per la vostra participació!

Que un bon grapat de docents de l'escola haguem estat alumnes de la mateixa escola no sorprèn. Però que un exalumne de l'escola, que ara és pare d'un alumne, demani un dia de festa per venir a l'escola a fer de 'profe' sorprèn una mica més...

En Marc Gallart porta 4 o 5 anys demanant festa per venir a parlar a un grapat d'alumnes de quart d'ESO sobre el món del còmic, sobre com aquest art seqüencial s'utilitza per construir els story-boards; els guions il·lustrats que ajuden als qui treballen al món del cinema, la televisió i el món audiovisual en general, a transformar idees en programes, històries o pel·lícules. En Marc ha estat el protagonista d'aquest article, però n'hi ha molts d'altres que també ho fan: fent coques o aportant material, a través del Projecte Compartit, de l'AMPA o a títol individual, oferint-se a acompanyar nens, compartir les seves passions o participant en les nombroses activitats que organitzem.

Considereu aquestes paraules com un senzill homenatge a tots els que feu l'esforç d'interessar-vos pel que fem a l'escola. De tot cor, gràcies!