dissabte, 13 de febrer de 2016

Jornada de Portes Obertes 2016 - Diumenge 21 de Febrer

La Jornada de Portes Obertes és un moment important per tota la comunitat educativa. Venir un Diumenge a l’escola, encara que només sigui per unes hores no és gaire habitual. Tot i així acostumem a tenir moltíssimes visites. Els alumnes de l’escola aprofiten l’ocasió per mostrar als pares allò en el que treballen i també és un molt bon moment  per informar a les famílies sobre els projectes més importants del nostre projecte educatiu. A les properes línies us en farem cinc cèntims...

Créixer amb valors és un dels pilars de l’escola i per això, des de ben menuts, ja desenvolupem un projecte d’educació emocional. A l’edifici d’Educació Infantil i Primària, al carrer Sant Pere 120, prepararem un espai específic per informar-vos en detall.

Aprendre a gestionar les sensacions, les emocions i les relacions amb els demés és vital per créixer alegres, amb seguretat; per formar-nos com a persones integrals, però també calen altres
coneixements. Estem molt orgullosos de formar part del projecte SUMMEM com a escola pilot. Ja fa temps que treballem per projectes, utilitzant el mètode científic, experimentant, amb l’ajuda de la tecnologia però formular hipòtesis, per investigar i redescobrir el perquè de les coses, aprenent a aprendre; aprenent a adaptar-nos a una societat que canvia ràpidament.

Ara ja ningú dubte de la necessitat de parlar diverses llengües. Català, castellà i anglès des de P3 i alemany a l’ESO formen l’oferta de l’escola. Amb més de 5 hores a la setmana en anglès a primària i un programa propi per desenvolupar la competència oral en anglès, els nens i nenes de sisè són els primers que tenen l’opció de presentar-se a l’examen Movers de la University of Cambridge, que continua amb d’altres proves durant l’ESO fins assolir el famós First Certificate a Batxillerat. Des de fa uns anys, també organitzem estades a Anglaterra, Irlanda o Canada.

Ep! encara us queden ganes de veure què fem a l’escola? Doncs us convidem a veure aquest petit vídeo que intenta sintetizar algunes de les característiques del nostre Projecte Educatiu.