dimecres, 27 de gener de 2016

Sant Josep de Calassanç a secundària

Com ja és tradició en aquests últims anys, hem celebrat la diada del nostre patró d'una forma lúdica i divertida compartint els diferents espais de l'escola amb tots els companys d'una forma diferent.

Hem deixat els llibres ben guardats, i els nostres professors (i fins hi tot alguns de nosaltres) s'han convertit en uns TALLERISTES ben originals.

Ha estat sorprenent veure com la professora de mates passava a ser la professora de ball de salsa, o com el professor de religió ara era un cuiner ben professional. Hi ha hagut tallers de tota mena. A part de ballar salsa o fer receptes de cuina mexicana, també s'ha fet tallers d'acroesport, gimnàs, Scrabble, escacs, primers auxilis, pulseres, programació de videojocs, i fins i tot tallers de globoflèxia i de tatuatges. Per els que volien relaxar-se també han tingut l'oportunitat de fer meditació, i els que volien caminar han pogut fer una sortida de descoberta de natura per les muntanyes de Calella.

També uns quants alumnes de 4rt han anat a Moià, a una trobada amb companys de les diferents escoles pies de Catalunya, amb el lema “Caminada per la Pau”.

Ha estat curiós veure com durant les dues hores de després del patí, l'escola es transformava en un Casal ben animat i variat! Visca St. Josep de Calassanç!!