dimecres, 25 de novembre de 2015

Taller d'arquitectes a la Pedrera

El darrer 12 de Novembre, els alumnes de primer i segon de batxillerat, acompanyats per l’Anna Mataró i en Joan Gallart, vam anar a visitar la Casa Milà, també coneguda com “La Pedrera” construïda per l’arquitecte Antoni Gaudí...
Vam sortir de Calella a les 8 del matí per arribar a Barcelona, aproximadament, una hora després. En arribar a la Casa Milà ens van fer una visita guiada molt entretinguda i interessant, que ens va aportar més coneixements sobre aquest monument tan important de Barcelona. Un cop finalitzada la visita, vam realitzar un taller on ens van ensenyar les diferents perspectives de l’arquitectura, la funcional i la natural. Els alumnes de 1r van construir figures seguint l’arquitectura natural, i els de 2n van crear una maqueta d’una casa. En acabar el taller vam marxar cap a casa.

En conclusió, la sortida va ser un èxit, ja que a més d’aprendre coses noves i ampliar el nostre coneixement cultural, vam poder gaudir d’un dia en aquest lloc tan característic i bonic.

Maria Cerezuela i Andrea Rodríguez
2n de Batxillerat