dijous, 12 de novembre de 2015

Sortida a CATALUNYA RÀDIO - 6è de Primària

El divendres 6 de novembre els nens de 6è vam anar d'excursió a Catalunya Ràdio.
A les 9 en punt l'autocar va sortir direcció Barcelona. Vam arribar a Catalunya Ràdio a les 10 del matí. Degut a que érem massa nens, ens vam dividir en dos grups. Una noia que feia de guia ens va explicar molt bé les parts que té una ràdio i les característiques de les sales i dels aparells que s'utilitzen pels programes. També ens va comentar que a Catalunya Ràdio hi treballen 395 persones. Vam poder veure a la Mònica Terribas, en Gerard Quintana, en Francesc Mauri i en Carles Pascual, pare d'en Nil de 6èB.
Vam poder fer una simulació d'un programa d'informatius, va ser molt interessant. Finalment, vam dinar a un parc. Ens ho vam passar molt bé!

Els/les delegats/des de 6è

Escoltar àudio 1