dilluns, 1 de juny de 2015

Concurs de curts amb motiu del dia mundial sense fum (31 de maig)

L'Ajuntament de Calella ha organitzat tallers adreçats als alumnes de 6è de primària per informar dels perjudicis del tabac.

El programa formatiu ha consistit en dos tallers: el primer impartit pel Dr. Mengíbar, metge pediatre, s’ha centrat més en els riscos i les malalties associades que comporta el consum de tabac; el segon taller impartit per Mar Latorre, coordinadora del Programa Inter-municipal de Drogodependències, s’ha centrat en cercar habilitats per saber dir “no” quan els ofereixen tabac,  la pressió del grup i les raons per les quals no s’ha de començar a fumar.

Els alumnes de 6è de Primària de les escoles de Calella vam participar en aquest concurs, que consistia en la gravació d'un petit curt o anunci que podria formar part d'una campanya antitabac i un jurat ha decidit quins han estat els millors.

El primer i segon premi ha estat per l’Escola Freta i el tercer premi pels alumnes de l’Escola Pia. Es poden veure aquets vídeos finalistes en el següent enllaç: https://youtu.be/TRERVkx5hxA

Felicitats a tots els alumnes de 6è pels vídeos presentats en el concurs i especialment als guanyadors del premi: Sergio García, Ivan López, Aleix Palma i Àlex Prófumo.