dimarts, 24 de març de 2015

Recicla cultura transforma un llibre en un nou lector

Vols regalar llibres per Sant Jordi a tota la família per només 15€?

www.reciclacultura.org

Els alumnes de l’optativa d’emprenedoria de 3r d’ESO ens hem proposat fer realitat, per segon any consecutiu, el projecte de RECICLA CULTURA liderat per la Fundació Servei Solidari (FSS) de l’Escola Pia de Catalunya.

Consisteix en recollir llibres que ja no utilitzeu i tingueu a les prestatgeries de casa per donar-los una segona oportunitat. Han d’estar en BONES CONDICIONS per vendre’ls a un preu econòmic, assequible per a tothom, i així regalar CULTURA.

Amb els beneficis obtinguts, ajudarem a finançiar els cursos d’alfabetització que la FES organitza a Barcelona i que permeten que altres persones tinguin l'oportunitat d’aprendre la nostra llengua.

Per tot això, estariem molt agraïts si ens ajudeu i col∙laboreu amb aquest projecte!!! En podeu portar llibres infantils, novel.les juvenils, d’adults, clàssics, còmics... SI US PLAU EN CAP CAS volums d’enciclopèdies ni llibres de text.

Els llibres els recollirem des d'ara fins al 17 d'Abril als dos edificis de l'escola. A primària els alumnes podran deixar-los a les seves aules i a secundària disposeu al vestíbul de caixes habilitades pel projecte.

LA VENDA DE LLIBRES LA FAREM A L’ENTRADA DE L’EDIFICI DE SANT PERE els dies 22 i 23 d’Abril.

Aprofiteu el projecte per regalar llibres a tota la família !!!