dimarts, 3 de març de 2015

Concurs Vella Quaresma 2015

A l'assignatura de Plàstica i Visual a 1r d'Eso hem estat treballant la Vella Quaresma.

De tots nosaltres en van sortir 18 sel.leccionades que han estat exposades, primer a la sala de professors de la nostra escola, després a l'aula de plàstica durant la visita de l'alumnat de 6è de primària, i finalment a la Jornada de Portes Obertes d'enguany.

Tothom que ens va visitar el dia de Portes Obertes va poder observar i votar la "vella" que li agradava més. Us volem agraïr des de l'escola la vostra participació i us volem comunicar LA GUANYADORA! I també el llistat de més votades.

La guanyadora serà la vella quaresma que es treballarà des d'Infantil i Primària a la nostra mateixa escola, esperem que us agradi i que gaudiu molt treballant­la!

1 a classificada, vella núm 9:
QUERALT ROCA DE 1r B amb 56 vots

2 a classificada, vella núm 7:
MEESHAIL CHANDNANI de 1r B amb34 vots

3 a classificada, vella núm 17:
JÚLIA CASELLAS DE 1r C amb 24 vots