dimecres, 18 de febrer de 2015

Els Alumnes de 6è visiten l'escola de secundària !

El dia 4 de febrer els alumnes de 6è han visitat l'edifici de l'Escola Pia de secundària. Ha estat una visita per tal de conèixer millor l'escola de l'any vinent i el seu funcionament.

Durant aquesta estada els alumnes han participat en diferents tallers, que han estat un tast de moltes de les matèries que faran l'any vinent. Han pogut participar en tallers de socials, llengües, tecnologia, educació física, anglès, biologia, química, alemany, música i VIP.
A part de realitzar el taller, ha estat molt interessant conèixer molts dels professors que es trobaran a l'escola durant els propers anys.
Aquesta visita els ha agradat molt i s'ha vist els alumnes durant la tornada, comentant les reaccions químiques del laboratori, les creacions al taller de tecnologia, etc