dimecres, 26 de novembre de 2014

Projecte d'emprenedoria : RECICLEM !!!

A l'optativa de 3r d'ESO d'emprenedoria, els 24 alumnes que hi participem aprenem tècniques per potenciar l'actitud emprenedora. Aquesta actitud conisteix en potenciar la creació d'idees i ser capaços de dur-les a terme utilitzant els recursos més adients per fer-les realitat treballant en equip.

Vàrem decidir aquest projecte per potenciar el reciclatge a la nostra escola. El Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya ens va facilitar unes papereres de cartró que vam decidir decorar per fer-les més atractives i que els companys les fessin seves per respectar-les. En la fase inicial de treball en grup, vam proposar moltes idees per decorar-les i vam acabar triar tres models que són els que vam treballar: Minions, caixa de crispetes (Po Corn) i cistella de bàsquet.

Ha estat una gran feina en grup i un procés llarg on tots nosaltres ens hem esforçat molt amb la il·lusió de tenir un producte final molt maco perquè els alumnes els hi agradés. Quan les vam tenir preparades, vam passar per les aules per instal·lar-les i explicar el projecte i el seu objectiu. En algunes classes els hi va agradar tant que ens vam aplaudir!!!

Creiem que ha sigut un molt bon projecte on hem après a fer realitat una idea i aprofitar-la per millorar la nostra escola.

Grup d'alumnes d'emprenedoria