dilluns, 23 de juny de 2014

Projecte Teaming : Visitem la fundació Els Garrofers

Amb l'alumnat voluntari del projecte Teaming de 4t d'ESO vam visitar, dins la matèria d'Educació Eticocívica, la fundació Els Garrofers de Canet de Mar.

Aquesta fundació és actualment una residència per a 60 nois i noies que pateixen disminucions psíquiques i mentals per diferents causes. En ella, els ressidents i realitzen tota mena d'activitats, tallers i fins i tot, alguns, hi viuen.

Aquesta activitat a néxier a proposta d'una alumna de 4t d'ESO, la Berta Martí, que va posar en contacte la institució i el professor de la matèria. Després de fer diverses intervencions es va poder acordar una visita al centre, una explicació detallada del seu funcionament i de les seves instal·laciosn i serveix i deixar oberta la possibilitat de cara a l'any vinent que l'alumnat de l'escola hi pugui fer un voluntariat més directa amb els nois i noies que viuen allà.

Tota una experiència per pendre consciència d'altres realitats i per veure de primera mà com funcionen serveis socials del nostre entorn més proper.

Gràcies Berta! Gràcies voluntaris del teaming 4t d'ESO!