dimarts, 20 de maig de 2014

Teaming 4t ESO + Batxillerat

ELS PETITS CANVIS SÓN PODEROSOS

Un any més , el projecte TEAMING 3.0 ha aconseguit sumar els petits esforços de molts alumnes de 4t d'ESO, 1r i 2n de batxillerat per realitzar un petit "miracle".

Al llarg de tot el curs, els alumnes que així ho han volgut, han fet un donatiu mensual d'1 euro. Fixeu-vos-hi: només 1 euro cada més. Mica en mica, l'esforç col·lectiu ha anat prenent forma fins arribar a la xifra de 250 euros.

Aquests 250 euros es destinaran, segons va votar l'assamblea d'alumnes, a la compra de material escolar que serà enviat a una escola infantil d'Enguiki a Monduli (Tanzània). Una "escoleta" de nens de3 a 6 anys que procura canviar la vida de molts d'aquests infants a través de l'educació.

Gràcies al suport dels nostres alumnes, des de les àrees d'ETICA (4t d'ESO) i TUTORIA (Batx), haurem aconseguit fer un petit canvi a favor de l'educació, la igualtat i la justícia.

MOLTES GRÀCIES a tots i cadascun dels alumnes que heu participat amb els vostres donatius i amb el vostre voluntariat.

SOU MOLT GRANS!!