dijous, 29 de maig de 2014

Ciutadania 3r d'ESO: Uns cracks del Teaming 3.0

L'Amparo i l'Evira es van quedar amb la boca ben oberta. Són dues de les voluntàries que coordinen el REBOST SOLIDARI de PINEDA, una mena de Banc dels aliments, que cada més aten més de 600 famílies i reparteix menjar a més de 1.100 persones.

L'Amparo i l'Elvira no es podien acabar de creure que els nostres alumnes de CIUTADANIA haguessin comprat una quantitat tan gran de menjar i en fessin la donació a les famílies més pobres del nostre entorn.

No s'ho podien creure però era veritat. La veritat que un any més demostra el PROJECTE TEAMING: que nosaltres podem fer coses importants per ajudar a canviar una mica el món en que vivim.
A través de microdonacions mensuals d'un euro, l'alumnat de 3r d'ESO va recollir uns 250 euros que es van destinar a aquest projecte solidari.

Voleu que us ho digui? SÓN UNS CRACKS! i fins i tot ells mateixos es van quedar molt sorpresos quan van veure que amb un esforç tan petit es podia aconseguir ajudar tant a tanta gent. Hi ha algun aprenentatge millor?