dijous, 15 de maig de 2014

Bring back our girls

TORNEU-NOS LES NENES!

Així de clar, senzill i contundent. Amb els infants no s'hi juga i així ho han entès els representants d'alumnes de 4t d'ESO i Batxillerat que han aprofitat la tarda del voluntariat del projecte teaming per sumar-se a aquesta iniciativa reinvindicativa-solidària.

Aprofitant una tarda de voluntariat, l'alumnat del projecte teaming (que ha acudit a la cita per a comprar material escolar que es destinarà a una escola infantil de Tanzània) s'ha solidaritzat amb les nenes nigerianes que van ser segrestades a Bauchi (Nigèria) i amb les seves famílies. La campanya "Bring Back Our Girls" busca, a través de les xarxes socials, fer pressió perquè aquestes nenes siguin alliberades tan aviat com sigui possible.

Des de les àrees de CIUTADANIA i ÈTICA, us animem a sumar-vos a aquesta iniciativa tal i com estan fent els nostres alumnes de 4t d'ESO que, just abans de marxar de viatge, han aturat l'activitat un moment per fer costat a aquesta reinvindicació.