divendres, 7 de març de 2014

Seguim en contacte

Recentment s'han produït dues noves bones notícies que afecten als canals de comunicació que l'Escola Pia Calella té oberts amb els exalumnes.
D'una banda el blog "FINS AQUI HAN ARRIBAT" (que podeu consultar des del web de l'escola) ha superat les 2.500 visites. Ja són, doncs, molts més de dos mil "clicks" els que s'han fet per saber què fan actualment alguns dels alumnes que van passar per l'escola i que han decidit explicar-nos la seva trajectòria vital i l'emprempta que els va deixar l'Escola Pia. No dubteu a fer-hi un cop d'ull!

Per altra banda el grup "EXALUMNES D'ESCOLA PIA CALELLA" dins la xarxa social Facebook ha superat àmpliament els 325 seguidors. Aquest grup permet a tots aquells que ho desitgen seguir l'actualitat de l'escola (especialment de l'etapa del batxillerat) però també contactar amb companys/es de promoció per actuar com a bossa de treball, intercanvi d'experiències, oferiment de transport o vivenda per a universitaris..

Dues iniciatives que ens donen bon resultat i que ofereixen bon servei a aquells que s'hi apunten. Us hi animeu?