dijous, 20 de març de 2014

Ens visita el P. General de las Escuelas Pías Mundial

Jose Martín. Director Gerent

Avui dijous ens ha visitat el màxim responsable de l'Escola Pia al Món, el Pare General Pedro Aguado (basc) i el seu assistent per les províncies espanyoles, el P. Miguel Giraldez (sevillà). Es tracta d'una visita canòniga de tres setmanes amb la intenció de conèixer a fons el funcionament de la Provincia de Catalunya, les seves escoles, comunitats religioses, fundacions i entitats que en depenen.

La visita ha començat a l'edifici de Jovara on l'equip directiu i alguns mestres hem començat la visita tot fent una presentació de la nostra escola de Calella. Després ha visitat algunes aules i ha aprofitat per parlar amb els alumnes. Seguidament hem anat a l'edifici d'Infantil i primària on hem visitat les instal·lacions i també algunes aules d'infantil, 2n i 6è de primària.

A l'Escola Pia de Catalunya no estem sols, formem part d'una Orde amb unes 153 escoles repartides als 4 continents: Europa, Àfrica, Amèrica i Àsia. És interessant que els nostres alumnes coneguin que formem part d'una Institució amb més de 125.000 alumnes de totes les etapes i ofertes educatives arreu del món i amb gairebé 9.000 docents i personal del PAS distribuits en més de 50 països.

Ens han manifestat que s'han trobat molt bé entre nosaltres i els ha encantat poder passar aquesta estona a l'aula amb els nostres alumnes i alguns dels professors de l'escola.

Sigueu benvinguts a Calella!