dilluns, 17 de març de 2014

Batxillerat : Exposicions orals dels Treballs de Recerca

Els treballs de recerca de batxillerat són un procés llarg, dur, complex però enormement enriquidor i feliç quan en veus el resultat. A la nostra escola, tot aquest procés és realitza amb l'acompanyament personalitzat d'un professor/a per a cada alumne/a que abarca gairebé 10 mesos d'entrevistes, reunions i correccions. Però el resultat és tan engrescador...!!

Mireu sinó les imatges que ens deixen per al record les exposicions orals que hi van haver el passat divendres 14 de Març. Exposicions que ens expliquen com alguns dels nostres alumnes s'han atrevit a dissenyar un robot o a rodar un anunci publicitari, a constuir una pila química o a mesurar la solidaritat que genera la Marató de TV3.

Aquest any hem tingut reflexions sobre la pena de mort i sobre les lleis de l'herència de l'estat espanyol, hem escoltat anàlisis publicitaris i reflexions mèdiques, hem creat diaris digitals i hem gaudit amb activitats del casal d'estiu. Hi ha tants temes i són tots tan interessants...

Cal agrair a tot el professorat de l'escola la seva disponibilitat a l'hora de fer costat i de guiar aquests alumnes pel camí del seu primer "gran treball"; però des d'aquí, el nostre agraïment més sincer a tots els experts/es que ens van acompanyar en una diada tan significativa: dr.Josep Maria Corominas, dr. Marc Sahún, Laura Masvidal, Adriana Nin, Angel Badalló i Manel Ortiz.