dimecres, 19 de febrer de 2014

Road Show: Canvi de Marxa (Batxillerat)

El divendres 7 de Febrer, l'alumnat de Batxillerat va participar d'una experiència impactant sobretot a nivell emocional: la presentació de la Road Show CANVI DE MARXA.
Aquesta activitat va tenir lloc a les instal·lacions de la Fàbrica Llobet de Calella i hi van fer acte de presència, entre d'altres personalitats, el consell d'interior Ramon Mª Espadaler i l'alcadessa de Calella Montserrat Candini.

La road show ens va permetre conèixer a través de la interpretació (amb la Clàudia Benito, exalumna de l'escola)  però també a través del colpidor relat de diversos testimonis, les conseqüències dels accidents de trànsit i les moltes i greus repercusions que tenen en les víctimes directes i indirectes.
Una experiència que ens va deixar "tocats" però que desitgem tingui un efecte positiu en la prevenció d'accidents.