dilluns, 17 de febrer de 2014

Concurs Vella quaresma 2014

A l'assignatura de Plàstica i Visual a 1r d'Eso hem estat treballant la Vella quaresma. De tots nosaltres en van sortir 20 sel.leccionades que han estat exposades, primer a la sala de professors de la nostra escola i després a l'aula de plàstica durant la Jornada de portes obertes d'enguany. Tothom que ens va visitar el dia de portes obertes va poder observar i votar la "vella" que li agradava més. Us volem agraïr des de l'escola la vostra participació i us volem comunicar LES GUANYADORES! (hi ha hagut empat tècnic). Les guanyadores seràn les velles quaresmes que es treballaran des d'Infantil i primària a la nostra mateixa escola, esperem que us agradin i que gaudiu molt treballant-les!

PRIMERES CLASSIFICADES:

Mireia Ibàñez de 1rA                                       Anna Domènech de 1rC

SEGONA CLASSIFICADA:                                     TERCERA CLASSIFICADA:

Laia Puigvert de 1rC
Janina Morell de 1rC