dilluns, 13 de gener de 2014

Couchsurfing : l'Alba i la Marina ens expliquen la seva experiència

Sabeu què és el COUCHSURFING? L'alumnat de 3r d'ESO sí que ho sap perquè el passat dijous 19 de desembre (el darrer dia de classe abans de vacances de Nadal) dues exalumnes de l'escola els ho van explicar.

www. couchsurfing.com

L'estiu del 2012, l'Alba, la Marina i la Sara van realitzar un viatge per tot Europa utilitzant el ja conegut interrail però allotjant-se d'una forma alternativa, moderna, divertida i...un xic arriscada: el couchsurfing.
Aquesta forma de viatjar -allotjar-se en casa de gent que t'ofereix un sofà o un llit on passar la nit- és precisament el tema de la lectura que ens proposa el tema 3 del llibre de català i, per il·lustrar-la amb un exemple proper, l'Alba i la Marina ens van explicar la seva experiència personal en un viatge que els va permetre conviure gent de Suècia, Austria, Alemanya, Dinamarca i altres països europeus.