dimarts, 17 de desembre de 2013

Ciutadania o eticocívica amb la Marató de Tv3

Des de les àrres d'Educació per a la ciutadania (3r ESO) i Educació eticocívica (4t ESO) assitim a les xerrades informatives que organitza la Fundació per a la Marató de TV3. Aquest any - i de manera molt especial per al nostre centre - aquestes conferències les imparteixen estudiants dels darrers cursos de Medicina de l'Hospital Clínic de Barcelona -entre ells una exalumna de l'escola: la Sara Serra.

En aquestes xerrades, l'alumnat té la possibilitat de conèixer què són les malalties neurodegeneratives, com afecten als malalts i a les seves famílies i en quin estat es troben les investigacions mèdiques. Per altra banda, l'alumnat també coneix d'aprop el funcionament de la Marató i com es distribueixen els recursos econòmics que es recapten.