dimecres, 6 de novembre de 2013

Educació Eticocívica (4t d'ESO)

La setmana passada ens va visitar en FERRAN VALLS, exalumne del batxillerat social de l'escola. Actualment, en Ferran està cursant 3r d'Administració i direcció d'empreses (ADE) al Tecnocampus de Mataró; però l'estiu del 2012 va fer un parèntesi i juntament amb altres exalumnes de l'escola va viatjar a ANTAPUR (India) per col·laborar com a voluntari amb la FUNDACIÓN VICENTE FERRER.

En Ferran va explicar a l'alumnat de 4t d'ESO la seva experiència al llarg dels 40 dies que va passar ensenyant als nois i noies indis a jugar a bàsquet; però, sense dubte el més interessant de la seva exposició, va ser sentir-lo parlar de que li ha aportat aquesta experiència a nivell personal, de com l'ha fet créixer i valorar les coses d'una manera diferent. Aquest és en bona part un dels objectius que perseguim a la matèria i a l'escola.
Gràcies Ferran!!
(i gràcies també a tots els companys i companyes exalumnes que van viatjar amb tu i que et van ajudar a preparar l'exposició que ens vas oferir)