dimarts, 15 d’octubre de 2013

Comença el projecte teaming

Ja en portem tres! Tres anys de projecte solidari i de cooperació. Tres anys de canviar el món a través de les microdonacions d'un euro mensual que fan els alumnes voluntaris de 3r i 4t d'ESO (des de les àrees de Ciutadania i Ètica) i de 1r i 2n de Batxillerat (des de Tutoria).
L'any passat es van recaptar prop de 600 euros que van destinar-se a proporcionar material escolar als infants del nord de Tanzània, productes de neteja al Banc dels aliments de Pineda i al menjador social de Poble Nou. Fins on arribarem aquest any?
El dimarts 9 d'Octubre ens va visitar la Patrícia Tischler. Ella va ser una de les primeres voluntàries del projecte Teaming (juntament amb la Patricia Garcia-Atienza i la Cristina Tarridas). Ara, la Patricia estudia Antropologia a la Universitat de Barcelona i col·labora amb Acció contra la fam i  Intermón Oxfam, i ens ajuda a difondre la cultura del voluntariat amb activitats com la xerrada que va oferir a l'alumnat de 4t C.