divendres, 27 de setembre de 2013

Jornada esportiva a secundària

Durant la setmana del 16 al 20 de setembre, hem programat dos jornades esportives de voleibol a l'escola de secundària.
Els alumnes de cicle mitja i superior els dies 18 i 20 de setembre en horari de tarda van anar acompanyats dels seus tutors/es i professors d'educació física a l'escola de secundària a on els van dividir per classes ( A-B-C ), i els vam estar ensenyant una serie de tècniques bàsiques per jugar a voleibol.
Els alumnes, s'ho van passar molt bé. Estaven encantats d'anar al “cole dels grans” i poder fer esport en el seu pavelló.

Aquesta jornada estava programada amb la finalitat d'ensenyar als nens/es que fer esport es divertit, entretingut i que ajuda a millorar la salut.

Desitgem que els hagi motivat per apuntar-se a practicar voleibol o qualsevol altre esport.

Coordinació activitats extraescolars.