dilluns, 3 de juny de 2013

Batxillerat : Projecte Teaming des de Tutoria

AJUDEM AL MENJADOR SOCIAL DE POBLENOU

Fa quatre anys i mig que la Parròquia de Sant Joan Baptista de Poblenou té un menjador social. Aquest menjador ofereix dinar i sopar a aquelles persones que més ho necessiten i que prèviament han obtingut el vist-i-plau de Serveis Socials.
A la parròquia es serveixen 35 dinars  i 25 sopars diàriament,  cosa que ens situa prop dels 60 àpats cada dia. Un total de 21.900 menjars cada any.
L'alumnat de 1r i 2n de batxillerat ha destinat els 160 euros recaptats en el Projecte Teaming a col·laborar amb aquesta iniciativa. No només han entregat diners, sinó que el compromís de l'alumnat ha consistit també en apropar-se fins a aquest menjador social, conèixer de prop el seu finançament i funcionament i quedar-se a servir menjar.
Tres alumnes de la nostra escola (la Núria, en David i en Pau) es van oferir voluntàriament per servir menjar als més desafavorits i viure en primera persona el funcionament d'aquest servei solidari.

AJUDAR A CANVIAR EL MÓN ÉS POSSIBLE.
GRÀCIES A TOT L'ALUMNAT DE BATXILLERAT QUE HA COL·LABORAT EN AQUEST PROJECTE.