dijous, 2 de maig de 2013

Alumnes de 1r d'ESO visiten als de 2n de primària

Amb motiu de la diada de Sant Jordi, els alumnes de 1r d'ESO van visitar als de 2n de primària a l'edifici de Sant Pere. Molts alumnes de 2n de primària l'any passat havien estat apadrinats (padrins de lectura) per alumnes que actualment estant fent 1r d'ESO, durant una hora a la setmana i durant tot l'any el més gran llegia amb el petit i l'ajudava a millorar la lectura.
Quan els de secundària van arribar a l'edifici de Sant Pere, van anar al pati i allà van esperar que baixessin de les seves classes els alumnes de 2n. Van anar baixant per classes, i tots portaven un llibre i una fulla de trèbol amb el llibre. Es van seure en rotllana al pati, i tot seguit els alumnens de 1r d'ESO van anar buscant al nen/a del qual havien estat padrí i seien al seu costat. Els que no tenien padrí també van tenir un alumne de secundària al seu costat. Durant una estoneta, el més petit va llegir algun fragment del llibre que portava al més gran per ensenyar-li el progressos que havia fet en la lectura i després a l'inrevés, el més gran llegia al més petit. Es van intercanviar també un petit obsequi per recordar la trobada, els de secundària van regalar un punt de llibre als més petits i aquests van regalar una fulla de trebol pintada per ells als de secundària. Per acomiadar-nos els més grans van cantar una cançó als mes petits. Va ser molt macu, quan un dels petitons va dir: ja marxeu? la trobada se li havia fet curta, però això demostra el lligam entre uns i altres. I res millor que veure les imatges per entendre com va ser la trobada.