divendres, 22 de març de 2013

Langley

What a special day!!
Today we had the visit of our friends from Langley High School, Virginia (USA). We spent our classes with them, so we had the opportunity to practice our English with them, and they had the opportunity to practice their Spanish with us.
We split the classes in groups of four locals and two Americans in order to have a closer interaction. Also, our students made several presentations in Spanish on topics like Barcelona, Girona and Montserrat, the places that our visitors will see during their stay.
Later on our Principal offered a tour around the school and its facilities, and we ended the visit with a little snack.
We enjoyed their visit a lot, and look forward to continuing this international friendship.

Quin dia més especial!!
Avui hem tingut la visita dels nostres amics de l'institut de Langley, Virgina (USA). Hem fet les classes amb ells per tenir l'oportunitat de practicar el nostre anglès amb ells, i ells tenir l'oportunitat de practicar el seu espanyol amb nosaltres.
Hem dividit les classes en grups on hi havia quatre alumnes de l'Escola Pia i dos americans, per així tenir una interacció més propera. A més, els nostres alumnes han fet diverses xerrades en espanyol per presentar-los ciutats com Barcelona i Girona o el Monestir de Montserrat, que són els llocs que els nostres visitants veuran durant la seva estada.
Més tard, el nostre director els ha ofert una visita per l'escola i les seves instal·lacions i hem acabat fent un petit aperitiu.
Hem gaudit molt de la seva visita i esperem continuar aquesta amistat internacional.

¡Qué día más especial!
Hoy nos han visitado nuestros amigos del instituto de Langley, Virginia (USA). Hemos realizado las clases con ellos para tener la oportunidad de practicar nuestro inglés con ellos, y ellos han tenido la oportunidad de practicar su español con nosotros.
Hemos dividido las clases en grupos formados por cuatro alumnos de la “Escola Pia” y dos americanos, para así interactuar mejor. Además, nuestros alumnos han preparado distintas exposiciones en español para presentarles las ciudades de Barcelona, Girona o el Monasterio de Montserrat, que van a ser los lugares que nuestros invitados conocerán durante su visita.
Más tarde, nuestro director les ha ofrecido una visita por la escuela y sus instalaciones, y hemos terminado con un pequeño aperitivo.
Hemos disfrutado mucho de su visita y esperamos continuar esta amistad internacional.