dimarts, 12 de febrer de 2013

Eticocívica : El projecte HOME

Li hem demanat a la Laura Estol (4t d'ESO) que ens expliqués el seu punt de vista sobre la xerrada que la Gemma Sala va oferir el passat 28 de Gener als alumnes de 4t d'ESO dins la programació d'Educació Eticocívica.
La Gemma és exalumna de l'escola (on va cursar el batxillerat) i,després d'estudiar Integració Social i d'estar finalitzant Educació Social, col·labora amb un projecte d'ajuda a drogodependents.

El passat dilluns 28 de Gener va venir la Gemma, una exalumna de l'escola que actualment està cursant el quart any de la carrera d'Educació Social a la Universitat de Girona (UdG). Va venir a la nostra classe a parlar-nos sobre unes pràctiques que va fer i que ara segueix com a col·laboradora en el PROJECTE HOME (que es fa a tota Espanya en diferents centres amb l'objectiu d'ajudar a persones drogodependents). El Projecte Home treballa amb gent sense sostre però també amb adolescents immersos en aquest món.
La Gemma va venir a explicar-nos la seva experiència en el centre, les normes que funcionament que hi havia, les dificultats amb què es va trobar i les seves vivències personals i laborals tan positives com negatives..i també alguna anècdota.

Laura Estol (4t d'ESO)