dilluns, 25 de febrer de 2013

Etico - Cívica : En Yael Haro, la seva experiència a Irlanda

Dins el cicle de conferències que el professor David Domínguez organitza en el marc de la matèria d'Educació Etico-cívica, ens ha visitat l'exalumne Yael Haro.
Amb només vint-i-quatre anys, en Yael va compartir amb l'alumnat de 4t la seva experiència des dels temps en què va cursar el batxillerat científic a l'escola i va començar la carrera de Relacions Laborals a la UB fins a l'actualitat, en què es disposa a donar una empemta al negoci familiar després d'haver passat uns anys a Irlanda.
En Yael ha estat jugador de futbol professional, model, venedor, cambrer i totes aquestes tasques li han servir per desenvolupar una personalitat cordial, afable i segura.
 És un plaer tenir entre els nostres exalumnes persones com ell que s'atreveixen a provar, a intentar i a aprendre de cada nova experiència. L'actitud és una part important del camí, sens dubte.