dimarts, 19 de febrer de 2013

Dràcula : una experiència teatral en anglès

Last Friday 25th of January, the students of 3rd and 4th ESO went to Mataró, to the theatre SAla Cabanyes, to watch a play called "Dracula" in English. It was an original and creative musical play with lots of lovely songs. Perhaps, inside the theatre was very cold. Anyway the actors did it veryl well and we understand it perfectly, because their English was excellent. When the play finished, we coluld ask to the actors some questions about the play and their experiences.  Finally we went to the center of Mataró. It was a diferent and special morning!!!!

By Lídia Cerdan, Maria Cerezuela, Ariadna Costa i Mònica Riudavets,

El passat divendres 25 de gener, els alumnes de 3r i 4t d´ESO vam anar a Mataró a la Sala Cabanyes a veure l´obra de teatre "Dracula" en anglès. Una obra treballada anteriorment a classe, molt emotiva, creativa i amb cançons molt diverses. Va resultar ser un musical molt entretingut;  llàstima del fred que feia dins del teatre.  Els actors van representar perfectament l´obra en un anglès molt entenedor i al final de la representació vam poder fer preguntes als actors sobre l´obra i les seves experiències.  Quan va acabar l´obra van anar tots junts a passejar pel centre de Mataró.  Va ser un matí molt entretingut!!!!