dilluns, 4 de febrer de 2013

Concurs de disseny de la Vella Quaresma

Enguany l'alumnat de 1r d'Eso ha estat l'encarregat de fer el disseny de la Vella Quaresma de l'Escola Pia Calella 2013.
Tot l'alumnat ha fet una Vella. Havia de ser original i ben treballada, a part de tenir set peus i de portar un bacallà a la mà. Un cop totes dissenyades el professorat de plàstica ha estat l'encarregat de fer una pre-selecció de les 10 millors de cada classe, i una selecció final de tal manera que han quedat 15 finalistes (5 de cada classe, 1rA, 1rB i 1rC). Aquestes 15 finalistes s'han sotmès a votació, i val a dir que ha estat moooooolt renyida!

La guanyadora de la Vella quaresma d'enguany ha estat la de l'alumna de 1rA Maria Moreno, seguida de molt d'aprop de la Vella de l'alumna de 1rC Ivette Lehmann; la tercera classificada ha esta la Vella de l'alumna de 1rA Meritxell Vilà.

Finalistes:Abril Rodríguez, Marçal Torrent, Carla Puig, Miriam Benktib, Aina de Castro, Miriam Palomares, Clàudia Gonzàlez, Aina Roca, Núria Matas, Joan Alarcón, Mireia Coll i Ariadna Carrasquer.

1a classificada Maria Moreno
2a classificada Ivette Lehmann