dilluns, 21 de gener de 2013

ESO: Activitat teatral en anglès

During this last week, the students of 1st ESO have been reading the book of Robin Hood. When the students of group 1 finished the book, the teacher proposed to make a performance of a book chapter or invent an ending. The day after the performances, we voted, among the nominees that the teacher had decided, for  the best actor, the best actress, the best story, the best costume and the best special effects. Undoubtedly, it was a very exciting experience for all students, and everyone did a great job. We hope to repeat this experience soon!

by Marc Maset

Durant aquesta última setmana, els alumnes de 1rESO han estat llegint el llibre de Robin Hood. Quan els alumnes del grup 1 es van acabar el llibre, la professora va proposar fer una representació d'un capítol del llibre o inventar-se un final. El dia després de les representacions, es van fer unes votacions per decidir, entre els nominats que havia decidit la professora, qui havia estat el millor actor, la millor actriu, la millor història, el millor vestuari i els millors efectes especials.  Sens dubte, va ser una experiència molt engrescadora per tots els alumnes, i tothom va fer una gran feina. Esperem poder tornar a repetir aquesta experiència molt aviat!