dimecres, 30 de gener de 2013

Batxillerat : Fins on han arribat?

CAPÍTOL 6. Jordina Turon. Biòlogo, treballa en genètica molecular

Aquest cop li toca a la Jordina, crec que poques persones mantenen una vinculació tan estreta amb l'escola com ella...ben mirat va triar l'església de l'escola per casar-se. Felicitats!!

Hola! Em dic Jordina Turon i tinc 29 anys.
Sóc llicenciada en Biologia per la Universitat de Barcelona i des de fa cinc anys treballo a una empresa que es dedica a la producció i venta de llavors, anomenada Semillas Fitó. Exactament treballo en el laboratori de genètica molecular vegetal i des d'allà analitzem totes les llavors que es produeixen i mitjançant anàlisis genètics determinem quines són les llavors de més alta qualitat per vendre als nostres clients.
Han passat ja més de deu anys des de que vaig deixar l'Escola Pia, però en el fons penso que mai l'he arribat a deixar, sempre he mantingut un vincle especial amb ella, i sobretot amb els professors, sempre quan ens trobem em pregunten com em van les coses, s'enrecorden de mi i fa once anys que vaig ser alumne seva!
Tinc molt bons records del meu pas per l'Escola Pia i en especial dels últims anys a batxillerat. Tot i que havia d'estudiar molt i tenia molts deures, sempre recordaré aquells anys d'una manera molt especial, ja que per mi van ser un anys de descobriment i creixement personal i també professional, vaig tenir la sort que l'Escola em va ajudar a resoldre moltes de les inquietuds que tenia...Jo vaig voler estudiar a l'Escola Pia perquè sentia que els tots els professors es preocupaven per les necessitats que teníem tots els seus alumnes, i perquè em sentia com si fos a casa.
Aquests anys són molt importants, t'estàs formant com a persona, t'estàs convertint en un adult, l'entorn que tens et marca de per vida, i crec que a mi em marcar molt positivament, tenir un entorn agradable on et sentis còmode i recolzada és imprescindible per a la teva formació cap a persona adulta. Jo vaig tenir la sort de trobar-ho a l'Escola Pia.

Només volia acabar dient-vos que l'any passat em vaig casar i va ser a l'església de l'Escola Pia del carrer St. Pere, jo crec que això diu molt!