dimarts, 22 de gener de 2013

Ampa : Xerrada d'orientació acadèmica i professional

Dins el 2n cicle de xerrades i tallers que organitza l'AMPA, en David Domínguez (coordinador de batxillerat) va oferir una conferència sobre l'orientació acadèmica i professional que l'escola ofereix als alumnes i a les famílies.
Des del web de l'escola (al costat de la notícia publicada) podeu accedir i descarregar-vos tots els arxius amb la informació correponent als PQPI, Cicles de Grau Mitjà i Batxillerat. També hi trobareu la informació relativa a les ponderacions i les notes de tall per a l'accés a la universitat.
Si desitgeu concretar qualsevol informació sobre l'orientació del vostre fill/a, podeu fer-ho a través del tutor/a que és qui millor coneix la situació i trajectòria dels seus alumnes.