divendres, 21 de desembre de 2012

Orientació: L'alumnat de batxillerat visita la UPC

L'orientació acadèmica i professional dels nostres alumnes és molt important; per això quan abans es comenci a treballar i a tenir tota la informació molt millor els anirà.
    Seguint aquesta línea, el passat 17 de desembre l'alumnat de 1r i 2n de batxillerat va poder visitar les instal·lacions de la UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA.
La visita va constar de tres parts diferenciades:
1. Una presentació general de la UPC i de la seva oferta educativa
2. Una demostració en un laboratoria tecnològic sobre el funcionament de la "televisió del futur"
3. L'assistència a dos "tallers": un de robòtica (per a l'alumnat de 2n de batxillerat) i un de reciclatge de materials per a la construcció (per a l'alumnat de 1r de batxillerat).

Equip de tutors batxillerat