dilluns, 12 de novembre de 2012

Iniciem el projecte Teaming a 3r i 4t d'ESO i també a Batxillerat

Per segon any, els alumnes més grans de l'escola prenen part en una iniciativa solidària: EL PROJECTE TEAMING. Si us interessa saber què és el teaming i com va néixer us facilitem l'enllaç web per tal que tingueu accés a tota la informació (https://www.teaming.net/

D'altra banda hem demanat a l'ALEIX PENA (de 4t d'ESO) que ens ho expliqués en el següent article:

" El passat dilluns, dins la classe d'Educació Ètico-cívica, van venir dues exalumnes: l'Anna i la Patrícia. L'Anna ens va parlar sobre el seu treball de recerca amb persones que pateixen alguna discapacitat. La Patrícia (que ara està estudiant Antropologia a la Universitat de Barcelona) ens va explicar que quan feia batxillerat a l'escola va participar en el PROJECTE TEAMING.

Aquest projecte va tenir com a objectiu recollir diners durant tot el curs (a través de microdnacions d'1 euro mensual) per ajudar a alguna entitat sense ànim de lucre. La Patricia, i molts altres alumnes de batxillerat, van ajudar a un menjador social que hi ha a Poblenou. Ens va explicar la seva vivència servint menjar i ajudant a la gent més necessitada.

Aquesta xerrada ens va ajudar a comprendre que podem trobar pobresa en el mateix poble en el que vivim i que no ens cal marxar lluny. També ens va fer adonar que amb mol poc esforç podem ajuntar recursos per fer una gran ajuda""

text: Aleix Pena (4t d'ESO)