dilluns, 26 de novembre de 2012

Educació Eticocívica : Una experiència al Perú

La Mercè Verdura i la Gisela Noguero són dues exalumnes de l'escola que han participat en el cicle de xerrades de la matèria d'Educació Eticocívica.
    El passat dimecres 21 de Novembre,  van venir a explicar-nos la seva trajectòria personal que les va portar a entrar en contacte amb l'Associació Amics de Manitos (www.amicsdemanitos.org) i a participar en una experiència de voluntariat i solidaritat a Perú -en algun cas de gairebé 4 mesos de durada-.
    Tot el que ens van explicar va ser enormement interessant i les dues ho van transmetre d'una manera molt clara, propera i entenedora.
     Ben aviat podreu llegir en el web de l'escola un article de l'alumnat de 4td'ESO "A" explicant-vos la seva visió d'aquesta xerrada.
    El cicle de xerrades a través del qual diversos exalumnes de l'escola ens aporten les seves vivències i ens transmeten els seus valors seguirà properament amb més conferenciants.