dimecres, 31 d’octubre de 2012

Educació Etico-Cívica: Dues exalumnes, dues experiències

L'alumnat de 4t d'ESO ha rebut la visita de l'Anna Güell i la Patrícia Tischler (dues exalumnes) dins el cicle de conferències sobre voluntariat que organitza el professor d'aquesta matèria.
L'Anna Güell estudia Psicologia  la Universitat de Girona i ha vingut a parlar-nos de la seva experiència amb esportistes discapacitats. L'Anna (que compagina els estudis amb la pràctica de l'esport i la formació de nous esportistes) va fer el seu treball de recerca sobre aquest tema i la seva experiència és molt interessant i enriquidora.
La Patrícia Tischler estudia Antropologia a la Universitat de Barcelona i ha vingut a explica-nos la seva participació en el projecte TEAMING que es va engegar l'any passat a la nostra escola. Juntament amb altres alumnes de batxillerat, la Patrícia va poder col·laborar en la recollida de diners i en l'acció solidària que vam dur a terme al menjador social de la Parròquia de Poble Nou.
Ben aviat, un article dels alumnes de 4t us resumirà el més important d'aquesta activitat
text: David Domínguez