dilluns, 22 d’octubre de 2012

4t ESO: Voluntariat a Bòsnia

Dins la matèria d'Educació Etico-cívica, el professor David Domínguez ha convidat la LARA VILLALÓN.
La Lara és exalumna de l'escola (on va fer batxillerat social i un brillant treball de recerca sobre "La família i la Modernitat líquida") i actualment estudia de Periodisme a la Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna.
A més a més, malgrat la seva joventut, col·labora en diversos mitjans digitals (Llums de la ciutat,...) i realitza tasques informatives en blogs i publicacions en xarxa
Aquest estiu, dins una formació sobre reportatge fotogràfic, ha estat a BÒSNIA (vint anys després de la guerra de va destrossar la vida de milers de famílies) i ens ho ha vingut a explicar. L'alumnat de 4t d'ESO ha escoltat amb la màxima atenció el relat de la seva experiència que ha anat acompanyat de diverses imatges sobre la realitat del país.

Gràcies, Lara!
text i fotografies: David Domínguez