dimecres, 5 de setembre de 2012

Comença el Batxillerat amb 7 Hores d'Anglès

Iniciem un nou curs escolar. El proper 12 de Setembre, quan comencin les classes, el projecte d'anglès que l'Escola Pia va posar en marxa ja fa anys a primària es consolidarà amb la preparació dels alumnes de batxillerat per a la proves de nivell FIRST.
Per preparar-se bé per a aquestes proves i tenir un bon nivell de conversa en llengua anglesa, l'alumnat tindrà 7 hores setmanals de classe durant tot el curs en grups que no superen mai els 20 alumnes. Això ens converteix en l'escola que més hores de llengua anglesa ofereix i garanteix que, a banda del títol de batxillerat, es pugui accedir a la universitat o als cicle de grau superior amb moltes garanties d'èxit.
D'altra banda, el curs passat, els alumnes d'ESO que es presentaven a les proves externes per acreditar els nivells de PET i KET van obtenir uns resultats excel·lents. Molts d'ells van superar l'examen amb una menció especial
David Domínguez
Coordinador de batxillerat