dijous, 6 de setembre de 2012

Breu crònica de l'intercanvi d'anglès als Estats Units

El primer dia els nois i noies han estat amb les seves famílies.

El segon dia vam quedar tots per fer un dinar a casa d'una de les famílies, la que allotja a l'Òscar. Vam fet la típica barbacoa a la gespa, amb hot dogs, hamburgueses i amanides, tal com podeu veure a les fotos. Ha estat molt bé, hem conegut les famílies en un ambient molt relaxat. Totes les famílies americanes diuen que estan impressionades amb la facilitat i educació que tenen els nostres alumnes. Els nois han organitzat un partit de volley americans contra catalans i les dues Annes hem xerrat molt amb tots els pares, explicant on és Calella i on és Sabadell.

El tercer dia ens hem trobat tots a la cafeteria de l'escola, que és on dinem. L'escola és tan gran que ja ens hem perdut abans de començar les classes. Aquí comencen a les set i vint del matí, i cada classe dura noranta minuts, per tant és una mica dur pels nostres alumnes, tot i que ells només han de seguir la classe com oients, i tenen alguna classe d'espanyol intercalada. Han agrait molt aquest descans a la cafeteria, on reunir-se i parlar de les seves coses i les seves impressions. Estan al.lucinats amb l'ordre i velocitat amb que els alumnes es desplacen d'aula en aula, i el silenci i el respecte durant les classes.